Samstag, 13. Dezember 2008

kurwy dzwiki video




. Szybko jednak wrocilem do swojego pokoju przymknalem drzwi polozylem sie podkoszulkiem reku, musialem czyms sie powycierac musialem miec cos, co znowu sie spuszcze, bo spac mi sie odechcialo. hentai gay. . Zdziwiony, bo ojciec mial miec druga zmiane podszedlem do drzwi uchylonych sypialni zobaczylem jak moj wujek Bogdan, starszy brat mamy, kocha sie nia. sexowne bikini majtki. . wujek pierdolac szybko mocno, bo mama az zaciska wargi, rusza glowa, znowu mowi: cichutko, bo obudzisz Roberta tez to mowi jeczac glosno sapiac mama za kazdymi slowami jeczy, co raz to glosniej az wujek mowi bo obudzisz starych tato sie dolaczy to bylo to dla mojej matki, bo nagle krzyknela tak glosno przeciagle az zawyla: obydwoje zamilkli, mama miala orgazm! ja sie spuscilem od tych jekow, wszystko ucichlo ja stalem obok drzwi do sypialni patrzylem na ich spocone gleboko oddychajace ciala, mama skulona moze wtulona plecami wujka, wygladali na pewno gory jak by mu siedziala na kolanach. stare kurwy i chlopcy. . Po jakims czasie zawolala mnie na kolacje zjadlem poszedlem spac. wytryski na cipce. . Teraz cos mowil, zeby byla cicho, bo sasiedzi przyszli pomoc juz sa na podworku ich uslysza. geje faceci nago. polskie kurwy sperma, wytrysk w dupe filmy erotyczne za darmo, sex nastolatek redtube.com, piekne mlode laski, mlode mamy obciaganie penisa

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Abonnieren Kommentare zum Post [Atom]

<< Startseite